27.5.11

poioc eic ec pou 9a m peic t 9a kn?

poioc eic ec?? ce 3erw? c exw dwcei pote t dikaiwma n m peic t 9a kn? OXI! gt pl apla dn c 3erw! gia mena dn metrac pia.. eic ena tpt.. mporw n zhcw me tn apoucia c.. ein ligo apaicio n t leei kapoioc afto etci?? ec me eferec ce auto t chmeio.. poco 9a h9ela n htn ola opwc prin.. tote pou ola htn 3enoiacta. dn m enoiaze t 9a kn kai t 9a pei o kocmoc.. h9ela n pernaw kala! 3erw oti k cena c leipoun afta t (makrina) paidika c xronia.. alla dn knc kt gia n guricoun picw.. dn t fwnazeic! kai procpa9eic n pareic k t dika m... prp kapoia ctigmh n ma9eic oti gemizontac t mualo m m enoucia gia mena pragmata dn kataferneic kt.. me knc n exw gnwmh gia kt alla cugxronwc n eim pl mikrh opwc lec gia n tn ekfracw.. perimeneic apo mena n katcw k n c akouw enw lec pragmata me t opoia dn cumfwnw.. ma ec me ema9ec n maxomai gia t picteuw m! pou ein ekeinh h perifhmh logikh c?? efyge etc? icwc n mn 3anaguricei pote.. k 9a cunexiceic etc gia poco kairo akoma? egw dn antexw allo.. dn m leipeic ec, m leipei o an9rwpoc pou hcoun prin gineic aftoc pou eic twra.. o an9rwpoc pou m ema9e t ein cwcto kai t oxi. ekeinoc pou m eipe n mn t parataw pote. ekeinoc pou panta gelouce m t xaza acteia m kai panta akouge tc paidikec ictoriec m.

pote 9a 3anaguriceic? enhmerwce m tote. n eic cigouroc oti 9a eim h prwth pou 9a aggaliacei tn palio eayto c..=)

a big bear hug just for your old you..=)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου