11.7.11

Χωρίς Τίτλο...

     Είμαι ΧΑΖΗ! Ναί, είμαι.. Άχρηστο θα βγει αυτό το ποστ αλλά δεν πειράζει... Πρέπει κάπου να το πώ. Αν και όλοι θα το έχουν καταλάβει, εγώ το συνηδητοποίησα μόλις τώρα! Και γιατί κανείς δεν μου το είπε ποτέ? Μάλλον κανείς δεν ήθελε να με πληγώσει... Γι' αυτό αγαπάω τους φίλους μου
    Και ήρθες εσύ, εκείνος που η κάθε του λέξη μπορεί να με πληγώσει όσο λίγων, για να με κάνεις να το καταλάβω. Λες και δεν το ήξερες ότι θα με πλήγωνες τόσο πλ! Ίσως και να μην το ήξερες... ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΞΕΡΕ!
Αλλά δεν το σκέφτηκες? ΤΙ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΚΕΙΝΟΝ? ΕΣΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΙ ΛΕΣ! ΟΧΙ ΕΚΕΙΝΟΣ! Εγώ είμαι αυτή που κάνω τόση προσπάθεια για να σε πλησιάσω... Είναι σαν εγώ να προχωράω προς το μέρος σου και εσύ απλά να φεύγεις μακρυά, γυρίζοντας μου την πλάτη... Δηλαδή τόσο καιρό προσπαθώ άδικα? Μάλλον ναι, αλλά ποιός νοιάζετε? ΕΣΥ!
    Τουλάχιστον, ας μου το έλεγες! "Δεν θέλω καν να σου μιλάω. Άσε με στην ησυχία μου με την υπέροχη παρέα μου!" Θα πονούσα αλλά μάλλον θα το ξεπερνούσα... ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΞΕΠΕΡΝΟΥΣΕΣ! ΘΑ ΚΑΘΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΛΕΓΕΣ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΝΑΣ!


Στο τέλος μόνο εγώ είμαι αυτή που νοιάζομαι... Όπως πάντα... Απλά σου ζητάω συγγνώμη...
 

Sunshine Lover


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου