17.10.11

Άι στο καλό! 'Εχω τόσο καιρό να γράψω... Συνέχεια σκεφτόμουν θέματα για να γράψω εδώ και πάντα τα ξεχνούσα! Ντόόόινγκ!ο.0 Αλλά σήμερα θα γράψω! Ας γίνει και ο 3ος Παγκόσμιος Πόλεμος! Εγώ απόψε θα γράψω στ blogακι μ


Από μικρή αγαπούσα την βασίλισσα απο την ταινία της Disney "Snowhite and the Seven Huntsman"... Ίσως να φταίει που την θεωρούσα παρεξηγημένη... Είναι δυνατόν να σου λέει ακόμα και ο καθρέφτης σου ότι εκείνη η π*****α είναι πιο ωραία απο σένα??! Όλοι θα νευριάζαμε! Και παραδεχτείτε το ήταν πολύ ωραία [εκτός από εκείνο το σημείο που είναι γριά..]! Από μικρή πάντα έπερνα το μέρος της και στεναχωριόμουν όταν στο τέλος πέθαινε... Σκεφτόμουν ότι και σε εκείνη μπορεί να άρεσε ο όμορφος πρίγκιπας και να νευρίαζε επειδή εκείνος δεν την ήθελε... 
Και ίσως να μου άρεσε από αντίδραση...! Αφού σε όλους άρεσε η Χιονάτη εμένα θα μου άρεσε η κακία βασίλισσα! Μάλλον επειδή κανείς δεν την υποστήριζε... Κανείς δεν έμπαινε στη θέση της... Έτσι ένιωθα και εγώ. Και ακόμα νιώθω. Νιώθω ότι χρειάζομαι κάποιον να με υποστηρίξει και όχι να με παρατήσει όταν δεν θα με χρειάζεται πια... Τότε δεν το είχα έτσι στο μυαλό μου. Τότε απλά ζήλευα την αδερφή μου που ήταν σαν να τα είχε όλα...
Μακάρι να βρισκόταν κάποιος να υποστηρίξει και μένα... Όχι μόνο επιφανειακά. Να το θέλει πραγματικά. Να μην σκέφτεται μόνο τα δικά του προβλήματα, αλλά τα δικά μου να γίνονται και δικά του. Να μην μου λέει τα προβλήματα του και μετά να φεύγει όταν τον χρειάζομαι για να του πω τα δικά μου.

Πολλά ζητάω έτσι?! Δεν πειράζει... Όσο ζω θα ελπίζω(:



[Τελικά τα κατάφερααααα!!^-^]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου